CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Saturday, May 2, 2009

Peka Amali Sains

1 may 2009-2 may 2009

Keputusan upu keluar
slps 12:00 p.m. ....nak check gne tenet xdpt...line busy...'diruang waktu yg sungguh suspen'...aku pn ambil keputusan check gne henset je laa...1 jam kemudian<<(nape x 10 jam je..hwahwahwa) keputusan upu diketahui:Tahniah!anda berjaya...
ape??sc & tech...pilihan yg ke bape tu..!
aku pn segera mlakukan penyelidikan & penyiasatan....
segala data2 telah dkumpul & dsimpan rapi...
dlm mase sehari semalam..

objektif
bagi mnentukan kemasukan aku adalah yg terbaik(aminn..)

misi
matrik@usim mnjadi pilihan..?? ini matrik..saje..wat2 kabur sket..ini pulak upu..

visi
bg mndapatkan pointer yg tinggi demi biasiswa..

problem
#USIM kne blaja bahasa arab
#matrik dgr kate susah

hypothesis
jika pening,maka aku terlalu berfikir..

procedure
1.surve internet(cari psl sc&tech..sn hayat...sn fizikal..)
2.contact(bdk2 USIM)
3.chating(bdk2 ym)
4.messaging(kawan2 aku)
5.kumpul maklumat

observation
-ramai yg sokong msk 'u'
-ade yg kate'matrik la senang'
-ade yg kate"ala,kalo ko msk matrik pn,ko boleh lepasnye,tgk la cara ko blaja.."
-tp terpulanglah aku utk mnentukan
-ape yg ibubapa kate??
"pilih..pikir baik2...pastu bgtau.."
huh...sokmo gitu...takmau tggung risiko la tu...

Data=byk laa...tak tertulis kt sini..

setelah dianalisa data2 tersebut....
keputusan:aku pilih matrik..!

konklusi:aku x tahu,ape yg akn blaku pd mase akn dtg...
tapi aku cube buat yg trbaik utk diri aku..

Mgkin masih ader yg sudi mberikan pendapat @ komen sblum 11 May ini....

~sekian~




2 comments:

-li.zue- said...

herm..
pilihlah yg terbaek yaa!!
always refer to Him..

rasanya usim.. far better kot..

-li.zue- said...

ops.. lupe.. congrates yaa!