CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Saturday, May 23, 2009

bosannye.....

matrikulasi..
kmns..
ok pe..always top 5..haha

nk cerita ape ye..haha
hmm??

mse orentasi aku kne:-
1.pakai tudung bidang 60 warna krim,sme je cam org lain..(nk taw,aku pakai labuh dy smpai lutut....hahaha)...(aku pendek ke..ohh..TIDAK..)
2.pakai beg galas blakang warna hijau+hitam,kemana sj aku brade..,sme je cam org lain...urmm...dh mcm kura2..hehe
3.pakai baju tshirt hijau muda (kmns) bile hari petang....pastu kne wat poco2..+blari kesana kemari....erghhh...
4.Beratur..!..nk jalan beratur..nk lari beratur...nk mkn beratur..erkkk...cam semut je...kih3..

adakah aku pelik..
~2hari mule2 msk matrik xmkn nasi lgsg..sbb xsempat..tp de gak beli mi goreng..tp bleh mkn 2 sudu kecik je..(cam mknn tu xleh msk r)
~hari ke-3,aku de beli nasi lemak bungkus dlm polysteren..tu pn,3 kali sesi mkn baru 3/4 hbes..
~mngikuti aktiviti orentasi+cuaca panas+jalan jauh...tmbah pula badan yg xleh mnerime mknn...mnyebabkn aku sebenarnya LAPAR giler....
~mulenye aku dpt jurusan sn hayat...(???)pastu aku pn wat pemohonn tukar jurusan..siap perikse ag tu..haha..aku pn dpt la jurusan sn fizikal..mostly bdak sn fizikal nk tukar sn hayat..aku je ganjil..lalala~
~sume org kne suai kenal pd 1 kelas je..kalo tukar jurusan pn,2 kelas la...tp aku??..3 kelas...hahaha...sbb..aku giler glamour...opsss tertipu..sbnrnya aku dh salah msk kelas sehari lebih r gak..kah3..

.....................itu saje............................

1 comments:

zuhdi said...

hahaha..
lawak la kisah kau ni Hafizah..
tapi, nampak macam best je keadaan di matrix..
good luck ek..
all the best!!