CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, May 5, 2009

J0M REMPIT!!...haha

cerita ini bersambung dari cerita sayur??ceramah??lukisan??...erkkk..

3:00 a.m.
"fiza,fiza!bangun gi mandi"......"sape pulak kejut aku ni",ayam,burung,anjing ngan kucing pn x bangun lagi....
aku pn segera bangun dr tido....
padahal aku plg liat bangun pagi..(alarm aku pn smpai kepenatan bnyanyi dendang...hehe)..tp mgkin tidak pd awal pagi...huhu...

3:20 a.m.
kenderaan dipacu di kawasan bandar....
(keadaan sekitar)
Oihhh,ramainya mat rempit!!
Ini bkn 30 lg dah....dh mcm 300 org je...hahaha...
(mereka mmenuhi spnjang kanan & kiri jalan....)
Heran ke..??...xlah bese je....
bedesuuupp...
ngeng....ngengg......ngenggggg...........(pedal minyak dpulas2)
Ape nk herannya kat paper pn dh blambak2 berita dipaparkn...yg terbaru berita pasal mat rempit berleluasa
...baru2 ni 700 motosikal ditahan...
"sape punyer??"............"mat rempit yg punyer"....
wahahaha....
....nak je aku sita sume motor2 dworang ni....biar padan muke...bile nk dkeluarkan arahan ibubapa xboleh mlepaskn belia2 ni slps pukul 12 mlm...rasenye ader bantahan...
lps tu dworang ni kluar rumah awal2 pagi....wat la keje yg amat bfaedah ni...lol~
Isyhh3...
x sayang nyawa ke....??
kalo org kate 'pencinta alam'....tp aku??'pencinta manusia'!!....
Tolong laa...jgn merempit....
seronok ke?? puas??
kalo nk sesuatu yg mncabar....byk lagi laa...aktiviti lain....
kalau lah jatuh...masuk kes polis la,kos rawatan hospital lagi,nk bhadapan ngan ibubapa camne..hahaha...tggung la sndiri..
Ini namenye mnyusahkan org...!
ok...ok...stop...!!

Perjalanan ke"Perak Darul Ridwan"...melalui lebuhraya utara-selatan....
perjalanan yg mngambil mse yg cukup lame....utk aku bmain msg...aku msh sedar akn "keadaan
diriku yg masih lemah"(jika aku msh bdegil mgkin aku akn pengsan....hwahaha)
ha,lupe pulak akn hal semalam...aku pn terus btanye"ape yg korang dpt psl ceramah agama mlm td"...airpul"ermm,dpt makan"...aku"hah??"....

...............................................tammat............................................................

4 comments:

zuhdi said...

Hafizah..
nanti, aku bawak kau merempit kat Temerloh nak..
kau naik belakang aku ek..
jangan risau, enjoy la sket sebelum sambung study ni..
nanti takleh dah..
(percakapan seorang mat rempit)
hihihi...

sunshine said...

to zuhdi:wow~
tp aku xnk jd minah rempit..
aku nk rempit..
rempit sekali r beb..
jmpe kt tempat bese..
huahuahua..:p

-li.zue- said...

few.. mati2 aku igt ko bgn tue nk join rempit.. hahaha
xpun.. ko duk ikot penguatkuasa g sergah mamat2 n minah2 tu.. hahaha~

sunshine said...

to cik zue:hahaha..kalo bleh nk jugak..kih2..
hmm..xmain r sergah2..kejutkn je..
huhuhu~