CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, April 26, 2009

Hanya Diari Biase

bile unggas mule bbunyi...cipcipcip..kicauan burung...

namaku disahut beberape kali namun aku...
arghh,malasnya nk bangun...wlpun aku tlh dberitahu akn ke jb pd pukul 8 pg hari ini...

8:00 a.m. deruman enjin bbunyi..
namun aku msh terkial2 mnyiapkan diri....

perjalanan brjalan lancar...
sistem perancangan bandar serta perhubungan jalan raya yg sistematik di kawasan johor amat mmbantu..semua kenderaan dpt brgerak dgn lancar tnpa sekatan traffic light...wlpun kelihatan.."banyaknye kenderaan"..

kami ke MASM yg diadakan dihadapan Angsana..
MASM-minggu amanah saham malaysia

Tyme check in...(penyerahan ic)
Pemuda:gi ngan sape..
Aku:tuu...(aku mnunjuk ke arah hadapan..)
Pemuda:saje2 jln ae??(sambil tersenyum)
Aku:(0'oo i'm in trouble...nih msti psl ic aku yg msh b'alamatkn pahang...)aku mngangguk 2 kali sblum brlalu pergi..

aku diberikan satu kertas bwarna biru yg trdapat bbrape soalan...hahaha...tyme tuh aku jd semakin blur...kertas tu wat aku blurr....(camne nk jwb nih??...aku x prnah bjaya utk mnjawabnya...wlpun ini kali ke-2 aku mghadirinya...kali pertama mase kt kuantan,pahang..huh..

apepun,jom gi tgk ape yg aku dpt..

ha!amacam..?..nih msti aku dh bossyann nih..xde keje laa tuh..huhuhu.....

kemudian, aku tertarik tyme kat satu tmpat nih..aku beli 3 naskah Al-Islam...(dpt diskaun...so,murah je..hihi)
"xnak beli mastika k??"
aku,"xnaklah,tkot..",hwua-hwua-hwuaa...

kami terus berjalan..
Di booth CIMB bank ...
De seorang ni mmberitahu adek die juga mndpt matrik n9..
siap bgtau name lg..ntah, sape2 ntah..

Yg aku peliknye..
Hari ni Siti Zaharah,hari tu Siti Zakiah...
lps ni ntah siti ape pulak nk jd kawan aku...
siti wan kembang agaknya...hahaha...
semalam pn de yg kate,"kawan aku pn ade dpt matrik n9,name die****,cari ae..."
hah..
pelik laa...
aku ni daftar matrik pn x lg...tp cam dh dpt kawan baru...hahaha...

dh laa penat nk tulis....
oiii,sape bace diari aku nih??
private tauu...
hehehe

2 comments:

zuhdi said...

salam
sebagai org pertama, aku nak komen lah..
aku dah baca diary private si tuan blog nih..
haha..
ohh ye, lain kali, kalau gi memana, ajak aku skali ye...
hahaha

sunshine said...

wasalam
sebagai org last,aku nak komen lah..
alamak patutlaa..diari aku sehelai hilang..
puas selongkar bilik..
ha.!!?
skrang sape nk kemas nie..
haha..
ohh ye,lain kali,kalo nk gi memane,xperlu ajak zuhdi ye..
hahaha~