CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, October 20, 2009

yea...dh boleh online!

hmm...mulai skrang aku nk jd kn blog ni..tmpat aku menulis ape sahaja.. setiap hari..boleh x??..sape kate xboleh,nak kne nie..hihi..

hari ni hari selasa bsamaan dgn 20 haribulan oktober 2009,dgn bantuan sahabatku aku bjaya online..hehe..lame x online..sibuk sgt dok matrikulasi tu...hmm,mnjelang peperiksaan 3 minggu yg lepas...aku tpakse mnghabeskn waktu dari pukul 8 pagi hingga 7 mlm mngikuti kuliah..huh...mcm terukkn..tp xpelah demi mndapatkn ilmu..kn?..

study week..hmm,,blaja la apelagi..haha..terase waktu begitu penting..rase nak telan je sume buku2 tu..tu lah nasib blaja last minit..haha..blaja maen2..masuk kuliah tido..padan muke aku..hihi

mggu peperiksaan...tido pn xlena,asyik trjage je..memikirkn nota yg hbes dbace..hmm..kalo xtdo,nak tdo mse jawab soalan ke..mstila xnak!..haha..
soalan susah??...wahh...tanye bdak2 matrik yg lain lah..kalo tanye aku,hmmm..hentam sajalah..hahaha..ermm,no komen tunggu sje keputusan nnti..

hari ni...hari cuti..yeaa..xyah dh pikir psal buku..satu buku je aku bawak balik..buku muet..hihi
hari ni dh wat pe ek.?..tolong mak wat koktel..kemas rumah..try baju baru..hehe..hmm,memeningkn kepala supaya boleh online..haha..pastu wat donat...donat..donat!..ehh,nape aku ulang,,sebabbb..donat tu kne wat smpai 2 kg..byk la..haha

0 comments: