CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, October 21, 2009

la la la

hari ni..
aku terase letih..
betul..xtipuu..kihkihkihh..
pagi2 lagi,parents aku dh tunjukkn surat temuduga SPA..errghh,dpt lagi surat tu..x mntak pn..hehe..nak g ke x eh??..hmm..g kot..temuduga je kan..lagipn kt kelas dinamika aku dh blaja camne nk dtemuduga..hehe..parents suruh prepare..erkk,,perlu kew..kikik

pastu..aku wat..ermm..ape ni..lipat2 kertas..buat jet..hahaha..xlah,lipat kad jemputan perkahwinan kakak..hehe..byk gak..dlm bratus ratus la..hmm..bosan btul..cam xde keje je..tp kne wat gak..ciss..pastu kemas rumah..hehe..

nk maen tenet pn xlarat..sbb aku betul2 lapar giler..hehe..rase nk telan je pc ni..hua3
dh tgh hari,nasi masak.. terus aku g makan..hahaha..nyam3 sedapnye..

petang..tolong siram pokok nenas kecik,nenas besar..hahaha..byk jenis la pulak..hehe
hari ni kn ade pelangi..cantik je..hihi

malam ni,aku kne bungkus makanan(jajan) ke dlm beratus beg..dhla kne masukkn coklat..sedapnye..ngapp!..masuk mulut aku je lah..hehe

tu je utk ari ni..

2 comments:

zuhdi said...

kau ni, duk umah tolong la mak kau tu..
ni tidak, nasi masak je terus ngap masuk dalam mulut..
ouh..
pastu jangan makan jajan dan cokelat banyak2, tak elok untuk kesihatan ya..
hehehe

sunshine said...

ouhh..
macam xkasi aku mkn je..
xpe2..lpas ni aku jd org lidi laa..
hehehe