CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Saturday, October 24, 2009

jalan2

hari ni gi bandar kulai..pastu g makan kt tesco kulai..makan mee yee hot plate..wahh,sedapnyee..
ermm,ingatkn nk beli buku..tapiii malas r nk bayar.kne beratur..xjadilaa..lain kali jela..

pastu gi bandar kluang plak..hah!de la masuk satu kedai ni kan..nk tau ape jadi??..byk giler barang kt situ parents aku borong..smpai bonet pn xmuat..huahuahuua..ttibe kete penuh.yg kne angkat aku gak..aii yo yo..haha

pastwo..pasthree..hehe..gi plak umah org.katenye nk lawat nenek su sakit.hmm??aku blom penah smpai sini pun..sape nenek su hah..mcm xknal je..mak kate adik nenek..caye jelaa kn..tapii mse tu nenek su xde..anak die je ade(sepupu mak aku)..jd anak die, duapupu aku la kn...huaaaa~..pening2..kupu2 aku taw la..hahhaha

pnat dh singgah sane sini...ktorang pn balik..

hmm..sekejap je hari dh malam..mlm2 sokmo kne tolong adik wat keje skolah..bahasa melayu la,math la..nasib aku laa~~

huaaa!!~~
selamat malam

0 comments: