CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, March 18, 2009

HANYA KERANA SATU SOALAN

HAnya satu soalan je...............yg selalu bmain difikiranku.....
yg penting aku inginkan satu jawapan @ lebih mungkin..........

sudah hampir 6 tahun..aku simpan soalan itu dlm kotak fikiranku..
tanpa sbarang jawapan,tanpa sbarang penjelasan..ianya brmula...
apabila seorang guru..bertanyakan satu soalan kpd satu kelas...
waktu itu..tiada siapa pn yg mngaku..
tp waktu itu aku bkn xnk mngaku..
tp aku belum mndpt kepastian...
oleh sebab,x mndpt respon drpd pelajar2nya
cikgu itu mngambil kputusan utk bdiam diri tanpa sbarang jawapan..

tp cikgu...saye nk jawapan..!!
saye perlukan jawapan cikgu..!!

adakah aku sudah terlambat utk mndptkn jawapan cikgu..??

aku hanya boleh brharap agar segala persoalan ini akan brakhir
dgn satu penjelasan yg aku inginkan

~sekian~


1 comments:

zuhdi said...

la..
tula, buat apa bertangguh..
tengok, skang ni kan dah susah nak jumpa balik cikgu tu..
camne nak dapat jawapan dia...