CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, July 27, 2009

AKU KEMBALI..!!

"Knapela trak dgn motosikal..."

Knape??aku yg kebingungan....lantas mmandang khadapan...aghh!!sbuah trak yg pnjang & sbuah mtosikal mhalang pjalanan kami dpersimpangan..
'kalau trak dgn kereta,ok ke'....xcident tu mne mgkin ok!..

cermin hadapan trak pecah,motosikal plak tersidai dhadapan bawah trak...tapiii..mne orgnya..

tibe2,s'org lelaki bjalan thincut-hincut k arah bas yg aku naiki...La,nie ke orgnya(pemandu motosikal),ok je mcm..(konpius*)

"Nanti g hospital,check badan tu!!"laung pemandu bas...

Pemandu motosikal itu terpelanting ke atas cermin hadapan trak swaktu kejadian...yg pasti msti pkai helmet,kalo x mau x pecah kepala tu..

p/s:pakailah topi kaledar ketika menaiki motosikal..:-)

......................................................................................................

Keadaan di stesen bas......(pulang)

Alamak!! mne bas nie..
Aku mjeling jam tanganku...11.30 pg...cam dh trlepas bas je...syg btul...bas seterusnya pukul 1.30 ptg...hmm...aku xbetah mnunggu sbegini lame...

Aku pn mngambil kputusan utk bjalan2 dbandar(shopping..hehe...pdhal smlm dh g dh..boros tul!!...ishh,x x bese je..)

kembali menunggu bas.
sesak dgn org,sesak dgn udara ..huh...
peritnye rase..knape ramai org smoking nie!!
sekelompok pelajar yg mmakai pakaian sekolah juga merokok...ishh,sanggup kau wat pencemaran dlm salur darah kau sndiri..

arghh~..aku lemas dgn segala asap..bahaya!

p/s:pndai2la jaga asap rokok...hehe

2 comments:

anaklaut said...

salam...

nape tak sekeh je budk yg merokok tu..mencemarkan udara je..

tq singgah anklaut

sunshine said...

tau xpe..kte patut ketuk je kepala die..mencemarkn alam..