CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, July 28, 2009

a.b.c. atau d

bagaimanakah hafizah akan ke matrikulasi negeri sembilan pd 2/8/09..???

a.menaiki kereta api
b.menaiki bas
c.kereta/teksi
d.jalan kaki
e.kesemua di atas

"ayah,t balik naik pe??"
"zakiah naik pe??"
"naik kete kot"
"ade plak cube tepon die"

hmmm...
aku terus msg die,'kalo nek kete nk tumpang leh x?nk beli tiket ni..'(xyah bdalih lagi..haha)
msg dari zakiah,'hmm sbnye 1keluarga nk g n.9 pasal umah pakcik ade wat majlis..minx mf sgt2 ye fiza..'

jadi????
aku kne balik sorang2 r nie..
huuaaaaaaaaa~~~~~~~~~

naik pe??
mule2 dari rumah naik kete smpai stesen kete api,pastu naik kete api smpai bahau,dari stesen naik teksi pegi stesen bas bahau,pastu naik bas ke kuala pilah,pastu naik kereta sapu ke matrikulasi,pastu jalan kaki dari pintu gerbang masuk ke dalam(2km++)..

ouhh..mnyeramkan!!

td,aku merengek2 mntak dhanta k matrik..tapiiii...

"fiza,cube la blaja brdikari!!"
"bukannya budak kecik,cube uruskan diri sndiri!!"

aku xpeduli semua tu..nk naik kete jugak!!

"dugaan~~",ayahku mngulangnya beberapa kali..

"nnti sihat la fiza,penat angkat beg jln kaki..hehe"

hah!..

jd jawapannya ape .e.?

Ohh TIDAK!!

4 comments:

anaklaut said...

salam..


naik kete lah

Natsu said...

xpe, meh aku tman ko. haha.

amik award aku ni kalo x keberatan, http://natsuthesalamander.blogspot.com/2009/07/award.html

sunshine said...

to anaklaut:

setuju2!!..nek kete!!
ape gne ade lesen p kn..
hehe..:-)

sunshine said...

to intel_inside:

btul ke nk tman??..hahaha

thnx kasi award!!
tp aku dlm keringankah??..huhu