CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, March 31, 2010

mau balik lo

skrg musim exam...aku kne blaja rajin2..aku nak berjaya gak..nak masuk universiti..huhu.......jadi wat mase skrg aku kne la jd ulat buku...kawan dgn buku....sumenye dgn buku,nota,kertas,pensel..haha..eh,lupe plak..aku blom beli alat tulis nak pekse...jgn lupe beli tau!!...aku da xnak pikir bende lain lagi...aku takot mnyesal dkemudian hari...aku kne fokus!!!!...tau x..aku kne naikkn pointer aku...Ya Allah berikan aku 4flat!!..Amiin...aku nak jd manusia bgne...bkn sampah masyarakat...berbakti demi bangsa,negara dan agama...yay,,aku akan berusaha.....mak n ayah kt umah msti harap aku blaja elok2 kt matrik ni kan........hmm,cuaknye nak pekse...buku xhbes bace lagi...apepun,aku akn hbeskn jugak xkire macamne pun...

p/s herm..tenang sket da mngarut kat sini..hehe

0 comments: